۲۰۰نفر به مسابقات قرآن ورزش‌وجوانان یزد راه یافتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش‌وجوانان استان یزد گفت: ۲۰۰ نفر به مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآن ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان این اداره کل راه یافتند.

طوبی مازارزاده، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزداظهار کرد: مرحله شهرستانی دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان این اداره کل در ده شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مرحله ۲۰۰ نفر توانستند به مرحله استانی که روز پنجشنبه ۲۸ آبان ماه در امامزاده سیدجعفر(ع) یزد برگزار می‌شود، راه یابند.

مازارزاده افزود: این مسابقات در ۱۱ رشته  حفظ یک جزء، حفظ سه جزء، حفظ ده جزء، حفظ ۲۰ جزء و ترتیل، تحقیق، حفظ آیات موضوعی، حفظ احادیث موضوعی و مفاهیم و دل نگاشته برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: جذب و هدایت و آشناکردن نسل جوان به ویژه ورزشکاران به فرهنگ قرآنی، گسترش و ترویج معارف دینی و قرآنی ورزشکاران در رده‌های مختلف، ارتقای سطح آگاهی، ایجاد انگیزه بیشتر و تقویت بنیه علمی و معنوی کارکنان، تقویت روحیه نشاط و شادابی با استفاده از آیات نورانی و مفاهیم کاربردی و موضوعی، تقویت روحیه وارستگی، شجاعت، تواضع و فروتنی با نگاه به درس‌های قرآن و تلاش برای شکل‌گیری مسابقات مفاهیم محور با رویکرد ورزشکاران و جوانان از اهداف برگزاری این مسابقات است.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..