پذیرایی از ۵هزار زائر پیاده‌ اربعین در کربلا توسط مردم یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مسئول اجرایی هیئت رزمندگان اسلام یزد از برپایی موکب پذیرایی از کاروان پیاده روی اربعین توسط مردم دارالعباده استان یزد در کربلای معلا خبر داد.

در آستانه اربعین حسینی هزاران نفر از شیعیان و دوست داران سید و سالار شهیدان، برای درک زیارت اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) خود را از نقاط مختلف به کربلای معلی می‌رسانند و هر روز این حضور پررنگ‌تر و بر ازدحام جمعیت افزوده می‌شود و در کربلا عاشورایی برپا می‌شود.

سید محمود حسینی مسئول اجرایی هیئت رزمندگان اسلام  یزد با اشاه به فرا رسیدن اربعین حسینی و ورود سیل عاشقان اباعبدالله(ع) به کربلا از برپایی موکب پذیرایی از کاروان پیاده روی اربعین توسط مردم دارالعباده استان یزد در کربلای معلی خبر داد.

وی با بیان اینکه این موکب در جوار حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) به مدت ۸ روز آماده پذیرائی از زائرین پیاده روی میلیونی اربعین حسینی است، اعلام کرد: خیرین و مردم استان می‌توانند وجوهات نقدی خود را به شماره حساب  0108888880007 بانک ملی ستاد اربعین واریز کنند.

حسینی با بیان اینکه این موکب در هر وعده از صبحانه ، ناهار و شام از ۵۰ هزار زائر حسینی پذیرایی می کند، گفت: مردم درالعباده استان یزد همچنین می‌توانند نذورات خود از جمله گوشت، برنج، حبوبات و غیره را به دفتر ستاد دریافت کمک‌های مردمی واقع در خیابان انقلاب حسینیه سید محمد آقا تحویل دهند.

حوزه نیوز

بخش نظردهی بسته شده است..