لیگ تنیس روی میز بانوان معلول به میزبانی یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) رقابت‌های مرحله برگشت و نهایی لیگ باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول به میزبانی هیات یزد برگزار می‌شود.

زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین با اعلام این خبر گفت: مسابقات مرحله نهایی لیگ باشگاهی ۹۴ با حضور ۱۶ تیم در بخش نشسته و ایستاده برگزار می‌شود که ۸ تیم در دسته برتر و ۸ تیم در دسته اول با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: ۱۱ تیم از استان‌های کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند و تیم‌های شرکت راهسازی ۱۱۵ کرمان، بهزیستی مازندران، بهزیستی خراسان رضوی، ثامن الحجج سبزوار و قصر پارسیان تهران با حمایت اسپانسر و تیم‌های یزد، گلستان، خوزستان، مرکزی، فارس و آذربایجان شرقی با حمایت هیات‌های استانی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز خاطر نشان کرد: در مرحله برگشت یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ باشگاهی، ۸۵ ورزشکار شرکت کرده‌اند که نسبت به دوره‌های قبل شاهد استقبال قابل توجه جوانان بودیم و ۱۷ ورزشکار جوانی که از مسابقات مهر رضوی شناسایی شدند به صورت فعال و حرفه‌ای در این مسابقات حضور دارند.

شرکت کنندگان در این مسابقات فردا چهارشنبه، ۲۰ آبان ماه وارد محل برگزاری مسابقات خواهند شد و رقابت‌های آنها طی روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان ماه به میزبانی شهر یزد انجام می‌شود.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..