۱۰۶مدرسه حاشیه راههای استان یزد ایمن سازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیرکل حمل و نقل و پایانه های یزد ، از ایمن سازی ۱۰۶مدرسه حاشیه راههای این استان و اجرای طرح آموزش دانش آموزان خبر داد.

محمدرضا بشیری گفت: این تعداد مدرسه در راستای طرح ارتقای ایمنی مدارس حاشیه راههای استان یزد مشمول اجرای طرح آموزش اصول و مبانی ایمنی عبور و مرور و ایمن سازی قرار گرفته بود که کار آنها به پایان رسیده است .

وی افزود: در سال ۹۳ تعداد ۱۹ مدرسه در برنامه های آموزش مبانی ترافیکی و همچنین تعداد ۱۳باب مدرسه نیز ایمن سازی فیزیکی در محوطه جلوی مدارس انجام شده است .
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان یزد اضافه کرد: در سالجاری نیز تعداد ۲۰ باب مدرسه برای آموزش مبانی ترافیکی و تعداد ۲۰ مدرسه به منظور محوطه سازی و ایمن سازی فیزیکی در شهرستانهای استان با همکاری آموزش و پرورش و پلیس راه در دستور کار این اداره کل قرار دارد .
بشیری تصریح کرد: در راستای آموزش دانش آموزان تعداد ۶ پارک ترافیک با همکاری شهرداری ها در شهرستانهای یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و مهریز راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است ضمن آنکه به منظور آموزش مبانی ترافیکی دانش آموزان نیز تجهیزات کمک آموزشی در اختیار دانش اموزان قرار می گیرد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..