محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

امیدواریم جلسات مان با دولت در مورد انتخابات به نتیجه برسد

در حال حاضر بحث سرلیستی موضوعیت ندارد. مهم‌ترین مساله وجود انسجام است که ما در جبهه اصلاحات پیوند خوبی داریم و امیدواریم، هم خودمان و هم رقبایمان به انسجام خوبی برسند و در نهایت به دو لیست قوی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مجلس برسیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدرضا عارف در غرفه «انتخاب» که در جشنواره مطبوعات برپا شده است حضور پیدا کرد.

عارف همچنین با حضور  در نشست خبری در مورد برنامه‌های اصلاح‌طلبان جهت ائتلاف با اصولگرایان معتدل و همچنین موضوع سرلیستی اصلاح‌طلبان، گفت: در حال حاضر بحث سرلیستی موضوعیت ندارد. مهم‌ترین مساله وجود انسجام است که ما در جبهه اصلاحات پیوند خوبی داریم و امیدواریم، هم خودمان و هم رقبایمان به انسجام خوبی برسند و در نهایت به دو لیست قوی از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در مجلس برسیم.

عارف توضیح داد: موضوع ائتلاف نسبی بین دو جریان اصیل کشور بدان معناست که مثلا ۱۰ درصد از لیست‌ها مشترک باشند و در مجلس تعدادی مرتبط با دو جریان عمل کنند و کار را پیش ببرند. ما آمادگی‌مان را اعلام کردیم و هم‌اکنون نیز آمادیم نظراتمان را در مورد مشترکات در مورد دو لیست ارائه کنیم.

وی در مورد موضوع ارائه گزارش‌هایی خارج از مراکز چهارگانه برای تایید صلاحیت‌ها، گفت: قانون مرجع ارائه اطلاعات را برای بررسی صلاحیت‌ها مشخص کرده که با استناد به آن باید صلاحیت‌ها مورد رسیدگی قرار گیرد که ان‌شاءالله بر اساس قانون عمل شود.

عارف در مورد احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با حامیان دولت، گفت:‌ تعامل خوبی با دولت داریم و جلسات برگزار می‌شود و امیدواریم به نتیجه برسد. تلاش‌مان این است که به لیست مشترک با حامیان دولت برسیم

بخش نظردهی بسته شده است..