کشف ۲۴ تن انواع مواد مخدر در استان یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۴ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان خبر داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۹ درصد افزایش نشان می دهد.

سردار ایرج کاکاوند در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر یزد گفت: یکی از دغدغه های مردم موادمخدر و ریشه بسیاری از جرائم است .

وی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی را موادمخدر ذکر کرد و افزود: چنانچه بخواهیم ریشه یابی کنیم سهم موادمخدر در جرائم خشن مانند نزاع، درگیری ها، قتل و جرائم عادی بیش از ۵۰ درصد است.
این مسئول با بیان اینکه کویری بودن یزد و همجواری با استان های آلوده به موادمخدر این استان را نیز در موقعیت خاصی قرار داده اظهار داشت: پلیس یزد باید در راه مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ با برنامه ریزی خاصی عمل کند.
کاکاوند ، برخورد و مبارزه جدی تر ماموران پلیس این استان با توزیع کنندگان خرد و کلان موادمخدر را خواستار شد و خاطرنشان کرد: این خواسته به حق مردم است و باید تلاش کنیم تا در این راه رضایت بیشتر آنها را جلب کنیم.
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ در خصوص برخورد با توزیع کنندگان خرد موادمخدر یادآور شد: باید با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده که مامن توزیع کنندگان موادمخدر است رضایت مندی شهروندان را افزایش دهیم.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..