به همراه عکس:

تبلیغ روش افزایش مهریه حورالعین در بیلبوردهای شهری یزد!

در یکی از بیلبوردهای شهری یزد، روش افزایش مهریه حورالعین در دیار باقی تبلیغ شده است. برای نخستین بار است که از حورالعین در تبلیغات در سطح شهر یزد با ابزار تبلیغاتی بیلبورد استفاده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از تابناک یزد،در این بیلبورد به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است که در ان بر اهمیت خدمت به خانواده تاکید شده است.
در این حدیث آمده است: پیامبر اکرم حضرت محمد صلى الله علیه و آله فرمودند: ای على! خدمت به خانواده، کفاره گناهان کبیره و خاموش کننده خشم خداوند و مهریه حورالعین و زیاد کننده حسنات و درجات است.
گفتنی است برای نخستین بار است که از حورالعین در تبلیغات در سطح شهر یزد با ابزار تبلیغاتی بیلبورد استفاده می شود.
 


حورالعین چیست؟
حور یا حورٌ عین (در فارسی امروزی حوری و حور العین) به عقیده مسلمانان و به تصریح قرآن، زنانی زیبا، سیه‌چشم و بکرند که در بهشت همنشین مردان پارسا خواهند شد. قرآن، حورالعین را به مرواریدهایی در بهشت توصیف می کند.[الواقعة، آیه ۲۳- ۲۴]

برخی مفسرین معتقدند که این تعبیر همنشینی با زیبایان، حکایت از تجسم یافتن اعمال نیک (به ویژه رفتار و اخلاق نیک) است که فرد در زندگی دنیوی خود داشته. حال در زندگی جاودانه و ابدی خود تمامی آن اعمال، اخلاق و رفتار شایسته بدون هیچ کمک و کاستی، بدون آنکه مرور زمان آن را کهنه و فرسوده سازد، به تمامی تناسب و زیبایی برای او آشکار، و همنشین ابدی وی می‌شوند.

بخش نظردهی بسته شده است..