گمانه زنی های انتخاباتی در استان یزد ادامه دارد:

زمزمه های حضور مرد هسته ای ایران در انتخابات مجلس

زمزمه های حضوردکتر رضا امراللهی از روسای پیشین سازمان انرژی اتمی ایران در انتخابات پیش روی مجلس در اسفند ماه سال جاری شنیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، رایزنی های گسترده ای برای انتخاب کاندیدا برای حضور در بهارستان توسط جناح های مختلف در حال انجام است. تابناک یزد هر روز اخبار مختلفی از این رویداد مهم سیاسی منتشر خواهد کرد.

در این راستا گفته می شود،دکتر رضا امراللهی از روسای پیشین سازمان انرژی اتمی ایران درانتخابات پیش روی مجلس در اسفند ماه سال جاری ازحوزه های انتخابیه استان یزد شرکت می نماید.

رضا امر اللهی در ۱۳۲۵ در یزد متولد شد. پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی دردبستان عطار و دوره متوسطه دردبیرستان خوارزمی، کارشناسی فیزیک را از دانشگاه ملی ایران، کارشناسی ارشد مهندسی برق را از دانشگاه لامار آمریکا، مدرک دوره مهندسی هسته‌ای از مرکز تحقیقات هسته‌ای مل در بلژیک و دکترای فیزیک پلاسما را از دانشگاه پاریس دریافت نمود. (۱۳۷۳) وی پس از سال ۱۳۵۹ مسئولیت‌های متعددی درسازمان انرژی اتمی ایران پذیرفت و نیز در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و خواجه نصیر الدین طوسی به تدریس پرداخت.

امراللهی مناصب گوناگونی را از سال ۱۳۵۹ تا کنون داشته‌است:

بخش نظردهی بسته شده است..