به ریاست فرماندار یزد؛

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان یزد تشکیل شد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان یزد به منظور برنامه ریزی برای مقابله با بحران های احتمالی همزمان با کاهش دما برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، جلسه ستاد مدیریت بحرانی شهرستان یزد با حضور فرماندار، معاونین فنی و امور عمرانی و برنامه ریزی،‌ اداری و مالی، بخشداران مرکزی و زارچ، شهرداران و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این جلسه با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است.

فرماندار یزد بر آمادگی همه جانبه مدیران در زمان های بحرانی تأکید کرد و افزود: مدیران توامند افرادی هستند که بتوانند در شرایط های بحرانی بهترین تصمیم ها را گرفته تا از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهند.

وی با اشاره به وقوع سیل در سایر استان های کشور در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: وقوع این بحران در مناطق دیگر زنگ خطری است که باید مدیران دستگاه های ذیربط به آن توجه ویژه ای داشته باشند و بر رعایت اصول مقابله با آن اهتمام داشته باشند.

" شاکری شمسی " با انتقاد از تخریب های صورت گرفته در مسیر سیل بند شهر یزد گفت: بنابر مستندات حاضر، تخلیه نخاله، تخریب و عدم استحکام از مهمترین مسائل و مشکلات سیل بند شهر یزد می باشد.

فرماندار یزد در پایان به موضوع آب گرفتگی در شهر یزد اشاره کرد و افزود: متأسفانه به علل مختلف در هنگام بارندگی با آب گرفتگی های متعددی در سطح شهرهای شهرستان یزد روبرو هستیم، که ضرورت دارد شهرداران نسبت به بازدید و رفع معایب مسیرها و چاهای جذبی اقدام نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..