ابراهیم اصغرزاده:

خبرهای خوبی از اردوگاه اصلاح طلبان در راه است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: از اردوگاه اصلاحات دود سفید وحدت بلند می‌شود آنها در حال به دست آوردن مکانیسم‌هایی هستند که تا اختلاف سلیقه‌های خود را به حداقل برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ابراهیم اصغرزاده در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه خبرگزاری کار ایران ایلنا در مورد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و فعالیت انتخاباتی جریان اصلاحات گفت: به نظر من از اردوگاه اصلاحات دود سفید وحدت بلند می‌شود آنها در حال به دست آوردن مکانیسم‌هایی هستند که تا اختلاف سلیقه‌های خود را به حداقل برسانند.

وی افزود: عکس این مساله در جناح اصولگرا وضعیت به شدت بغرنج است آنها دچار تفرقه هستند و دعواهای جدی را در روزهای آینده در این جناح شاهد خواهیم بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: اقدامات اصلاح‌طلبان به لحاظ اینکه بتوانند اتحاد سازمانی خود را حفظ کند باعث می‌شود از ظرفیت نیروهای معتدل و اصولگرایان خردگرا نیز استفاده کنند که مجموعه این کار با ارزش است.

اصغرزاده با بیان اینکه به احتمال قوی اصلاح‌طلبان قادر خواهند بود بخش مهمی از حوزه‌های انتخابیه کشور را به خود اختصاص دهند، گفت: به نظر می‌رسد خبرهای خوبی از اردوگاه اصلاح‌طلبان در راه است که حکایت از این دارد اصلاح‌طلبان به سازمان رای هماهنگی خواهند رسید.

وی یادآور شد: مهمتر از اجماع اصلاح‌طلبان جمع شدن آنها حول یک محور است و آن محور حمایت از دولت یازدهم است. این مهم است که اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در حمایت از دولت امروز به وحدت رسیده‌اند برای همین محوری‌ترین شعار آنها در انتخاب آینده حمایت از دولت روحانی خواهد بود.

بخش نظردهی بسته شده است..