کشف ۶۹۱ کیلو تریاک و هروئین در یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات ضربتی و نفس گیر ماموران پلیس این استان و کشف ۵۷۶ کیلو تریاک و ۱۱۵ کیلو هروئین و دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

به نقل از قدس آنلاین،سردار "ایرج کاکاوند" ضمن حضور در صحنه عملیات ماموران پلیس استان با بیان این خبر اظهار داشت : در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای بزرگ وارد کننده مواد افیونی و همچنین با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان از شرق کشور به سمت محورهای مواصلاتی استان یزد، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: به همین منظور تیم های عملیاتی از پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز و دسته رزمی "شهیدشاهدی" با هدایت و سرپرستی فرمانده انتظامی مهریز، تمامی راه های مواصلاتی را تحت پوشش قرار دادند.

سردار کاکاوند تصریح کرد : ماموران پلیس، روز گذشته متوجه شدند که قاچاقچیان با دو دستگاه خودرو سواری "پژو ۴۰۵" که یکی حامل موادمخدر و دیگری اسکورت قاچاقچیان بود وارد محورهای مواصلاتی استان شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: اشرار به محض دیدن ماموران پلیس، با خودروهای خود از محل متواری شدند که عملیات تعقیب و گریز  آغاز و حلقه محاصره پلیس بر آنها تنگ­تر شد.

سردار کاکاوند ادامه داد: اشرار و سوداگران مرگ، زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند خودروی حامل مواد را به آتش کشیده و قصد فرار به کویر را داشتند که طی یک عملیات ضربتی و مسلحانه دستگیر و همچنین خودروی آتش گرفته نیز توسط ماموران، خاموش شد.

رئیس پلیس استان یزد ضمن اشاره به دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ و همچنین توقیف خودرو اسکورت آنها، افزود: در این عملیات ضربتی و نفس گیر، ۶۹۱ کیلو موادمخدر شامل؛ ۵۷۶ کیلو تریاک و ۱۱۵ کیلو هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان تصریح کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و همچنین انهدام باندهای بزرگ وارد کننده موادمخدر در دستور کار پلیس استان یزد بوده و ماموران پلیس این استان در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..