بارش باران در جاده های ۷ استان کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.


سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر در اکثر محورهای پنج استان تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات محورهای کندوان،‌ هراز و سوادکوه در استان مازندران و محور میناب جاسک در استان هرمزگان نیز بارش باران گزارش شده اظهار کرد: در دیگر محورهای کشورمان مشکل جوی خاصی وجود ندارد اما لازم است رانندگان ضمن رعایت قوانین مربوط به رانندگی در شرایط بارانی حتما فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: باند جنوبی آزادراه قزوین کرج از محدوده استاندارد تا پل فردیس و همچنین باند جنوبی آزادراه کرج تهران از فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رحمانی، در دیگر محورهای کشورمان گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵‌ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..