حل مسائل استان یزد با خرد جمعی ممکن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) استاندار یزد با اشاره به لزوم گسترش روحیه مشورت خواهی در بین مدیران استان گفت : ضروری است مسائل و مشکلات با خرد جمعی حل‌وفصل شود

 به نقل از روابط عمومی استانداری یزد،سید محمد میرمحمدی درنشست شورای مشاورین استان  با اشاره به اینکه اهداف انتخاب مشاوران در حال تحقق است اظهار داشت : حضور شما به‌عنوان نماینده استاندار در مجامع مرتبط با حوزه مشاوره خود بسیار مطلوب است و مطمئناً مردم نیز پیام حضور شمارا درک کرده‌اند.

وی بابیان اینکه منزلت و جایگاه مشاوره و مشاوران را در حد بالایی می‌دانم، افزود: ایجاد جنب‌وجوش در فعالیت‌ها از طریق مشاوران یکی از اهداف انتخاب مشاوران بوده است که تاکنون نتایج خوبی از آن حاصل‌شده است.

میرمحمدی تصریح کرد: از مشاوران انتظار دارم تا نقایص و مشکلاتی که با آن‌ها مطرح می‌شود را جمع‌بندی و منتقل کنند و همواره با اقشار مختلف مردم در ارتباط باشند.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد افزود: مشارکت در جلسات و مشاوره‌های آگاهانه شما در تصمیم‌سازی‌ها نقش مهمی دارد و کمک می‌کند تا تصمیم‌گیری‌ها بر اساس نظرات کارشناسی گرفته شود و حالت اجرایی‌تر به خود بگیرد.

میرمحمدی در پایان با اشاره به اینکه ایجاد روحیه‌ای شاد و بانشاط برای جامعه یکی از اهداف مهم کارهای ما است، اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری باید در استان یزد انجام شود که امیدوارم با مشاوره‌های شما بزرگواران، این برنامه‌ها به‌صورت مطلوبی اجرایی شود.

در پایان این مراسم از «محمود سلیمی» به‌پاس زحمات ۱۱ ساله‌اش در حوزه مشاور حقوقی استانداری تقدیر و «محمد شاکر اردکانی» به‌عنوان جایگزین ایشان معرفی شد. «غلامرضا محمدی»، مشاور استاندار در امور فرهنگی و ارتباطات نیز به‌عنوان دبیر شورای مشاورین انتخاب شد.
گفتنی است در ابتدای این نشست اعضای شورای مشاورین گزارشی از اقدامات انجام‌شده خود مطرح کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..