نصب تابلوهای ترافیکی در خیابان مسجد جامع یزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نایب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تشکر از اقدامات عمرانی انجام شده در خیابان مسجد جامع بر ضرورت نصب تابلوهای ترافیکی به ویژه تابلوهای «توقف ممنوع» در این خیابان تاکید کرد.
 «سیده حمیده وزیری» در آخرین جلسه شورای شهر همچنین بازسازی کوچه‌های اطراف مسجد جامع منتهی به منزل قدیمی امام حسینی را تایید کرد. وی همچنین خواستار پیگیری‌های لازم از سوی شهرداری برای نصب پل عابر پیاده مکانیزه در نقاط مورد نیاز شهروندان از جمله بلوار نواب صفوی، میدان شهدای محراب و خیابان آذریزدی شد. این عضو شورای شهر همچنین بر ضرورت دریافت اعتبارات دولتی بابت سهم شهرداری از بلیت‌های اتوبوس شهری از وزارت کشور تاکید کرد و خواستار جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر شد.
وزیری پیگیری شورای شهر را برای اجرای بلوار دکتر پیرنیا بر اساس تفاهم نامه منعقده با شهرداری ضروری دانست و افزود: لازم است شهرداری تکمیل و راه‌اندازی کارخانه کمپوست را نیز براساس مصوبات شورا دنبال کند. وی همچنین اهمیت تعیین تکلیف وضعیت تملکی در بلوار خاتم برای راه‌اندازی این بلوار، توجه ویژه به نما و منظر شهری به ویژه تأمین روشنایی پارک‌ها، ارسال به موقع تعرفه عوارض و بهای خدمات و بودجه سال ۹۵ شهرداری به شورا برای بررسی و هرگونه تصمیم‌گیری را یادآور شد.
«مرتضی شایق» رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد هم در این جلسه درباره تفاهم‌نامه منعقده شهرداری با سرمایه‌ بلوار دکتر پیرنیا مطالبی را عنوان کرد و خواهان رفع بلاتکلیفی این موضوع و پی‌گیری آن از سوی اعضای شورا شد.
حجت‌الاسلام «حمیدرضا مطهریان» دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این جلسه از شهردار خواست با برنامه‌ریزی‌های لازم، مکانیزه کردن پل‌های عابرپیاده شهر را در دستور کار شهرداری قرار دهد. وی تاکید کرد: مکانیزه کردن پل‌های عابرپیاده برای استفاده شهروندان ضروری است و لازم است شهرداری بر روند مکانیزاسیون این پل‌ها نظارت کافی داشته باشند. شهردار یزد هم در این جلسه از برگزاری جلسه مشترک اعضای شورای، شهرداری و مسئولان استان با سرمایه‌گذار بلوار دکتر پیرنیا خبر داد. «محمدرضا عظیمی‌زاده» همچنین با توجه به پیگیری‌های انجام شده از‌سوی کمیسیون تحول اداری و املاک شورا و درخواست آن کمیسیون مبنی بر ضرورت و اهمیت تعیین تکلیف طرح باغ شهر، درباره اقدامات و پیگیری‌‌های صورت گرفته از سوی شهرداری برابر مصوبات شورا، توضیحاتی ارائه کرد.

همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..