جمعیت هلال احمر شهرستان یزد برگزار کرد:

برگزاری انتخابات دانشجویی هلال احمر در دانشگاه امام جواد(ع)

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی به دانشجویان - ترویج روحیه‌ی کار و تلاش داوطلبانه در بین دانشجویان با اجرای برنامه های فرهنگی و عام المنفعه از وظایف عمده کانون های دانشجویی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : انتخابات کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه امام جواد (ع) یزد از بین دانشجویان برگزار شد.

در این انتخابات که با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان عضو کانون دانشجویی برگزار شد , ۵ نفر به عنوان عضو اصلی شورا و ۲ نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : اعضای سازمان هلال احمر چه در کانون آزاد , روستایی و دانش آموزی و چه در کانون های دانشجویی هلال احمر، همگی به اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر  پایبندند و همیشه در راستای این اصول در حوادث غیرمنتظره و بلایای طبیعی کشور برای امدادرسانی گام های استواری برداشته اند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های دانشجویی گفت: این کانونها با اهداف جذب ، سازماندهی ٬ تلاش در جهت تقویت روحیه انسان دوستی و نوعدوستی در بین دانشجویان با انجام برنامه های بشردوستانه و عام المنفعه و تلاش برای برقراری صلح جهانی و تأمین آرامش انسانها و تضمین سلامت روانها فعالیت می کنند.

زارع سروی دانشجویان و اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر را فعالترین افراد در خدمات بشر دوستانه و امداد داوطلبانه در حوادث و بلایای طبیعی خواند.

بخش نظردهی بسته شده است..