ایجاد مجتمع دائمی بازار سنگ در یزد

no-thumbs

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد از راه اندازی مجتمع دائمی بازار سنگ در شهرک صنعتی یزد مهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،سید مسعود عظیمی در بازدید از مجتمع کارگاهی محصولات کنجدی استان یزد در شهرک صنعتی اردکان گفت: ایجاد این مجتمع به عنوان نمونه ای موفق از کار گروهی می تواند الگویی مناسب برای تسری دادن و ایجاد مجتمع های مشابه در سایر شهرکهای صنعتی و برای سایر فعالیت های صنعتی باشد.

عظیمی در این بازدید که با حضور ۱۶ نفر از مدیران واحدهای فراوری سنگ همراه بود، هدف از ایجاد مجتمع دائمی بازار سنگ را ایجاد فضایی برای عرضه و فروش فراورده های سنگی و مصنوعات سنگی تولیدی استان توسط واحدهای تولیدی ذکر کرد.
وی اظهار امیدواری کرد با این کار، فضای رقابتی برای واحدهای فراوری سنگ ایجاد شود و زمینه رشد تولیدی، افزایش کیفیت و سهم بازار استان یزد در این زمینه فراهم آید.
وی ادامه داد: تا کنون ۲۰ متقاضی سرمایه گذاری در این مجتمع اعلام امادگی کرده اند و جواز تاسیس مربوطه را از سازمان صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده اند.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی ادامه داد: مراحل طراحی و جانمایی واحدهای فروش در این مجتمع در دست اقدام می باشد که امید داریم با شروع عقد قرارداد با سرمایه گذاران طراحی آن نیز به پایان برسد و زمین به سرعت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..