احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشد !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)

عضو کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین پرونده تخلف در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌هاست که رسیدگی به این تخلف تا به امروز ادامه داشته است.
مصطفی افضلی فرد با اشاره به تحقیقات این کمیسیون از تخلفات حوزه نهاد ریاست جمهوری گفت: ما در آن زمان هشدار‌هایی را به دولت و مشخصاً درخصوص برخی از معاونان به رئیس‌جمهور وقت دادیم که آنها توجهی نکردند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری دیگر پرونده‌های تخلفات دولت دهم گفت: پرونده‌های دیگری در خصوص عدم اجرای قانون توسط رئیس‌جمهور وقت تشکیل شد که به دلیل عدم حضور احمدی‌نژاد٬ دادگاه تشکیل نشد و گویا فعلا منتفی است٬ مگر اینکه از سوی دادگاه دوباره نامه‌ای ارسال شود.
وی در خصوص پیگیری این شکایات در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: این پیگیری‌ها به عهده کمیته قضایی این کمیسیون است که ضرورت این موضوع به عهده آنهاست. اما در بحث عدم اجرای قانون و اینکه این عدم اجرا تا چه میزان سبب شده حق و حقوق مردم تضییع شود٬ قوه قضائیه باید ورود کند.
افضلی‌فرد تصریح کرد: هرچند قوه قضاییه قبلا به صورت رسمی دعوتنامه داد و حتی نمایندگان کمیسیون به دادگاه رفتند٬ اما متاسفانه آقای احمدی‌نژاد در دادگاه حاضر نشد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ افزود: اکنون منتظریم در صورتی که شعبه مربوطه مجدداً بخواهد٬ نمایندگان خود را به دادگاه اعزام کنیم.
وی در خصوص پرونده‌هایی که هم اکنون در این کمیسیون در خصوص دولت قبل وجود دارد٬ گفت: در حال حاضر مهم‌ترین پرونده تخلف در خصوص قانون هدفمندی یارانه‌هاست که رسیدگی به این تخلف تا به امروز ادامه داشته است.
افضلی فرد در پایان تصریح کرد: مهم‌ترین تخلفات در این قانون تخطی از ماده‌های ۱، ۳ و ۶ است که ما در حال پیگیری آن هستیم.روز نو

بخش نظردهی بسته شده است..