معرفی سریع‌‌ترین بانوان اسکیت‌باز استان یزد

no-thumbs

دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان در بخش بانوان با معرفی برترین‌ها در اردکان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) این رقابت‌ها که در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اردکان پیگیری می‌شود، در بخش بانوان با حضور اسکیت‌بازانی از شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

در پایان رقابت‌های ماده ۲۰۰ متر و در رده‌ی سنی متولدین ۷۹ و ۸۰،‌ پریسا امراللهی از یزد، نرگس هاتفی و پریسا وثوقی هر دو از اردکان، به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰۰ متر این رده‌ی سنی نیز پریسا امراللهی از یزد اول شد، نرگس هاتفی از اردکان به مقام دوم رسید و ساجده اشرفی از بافق نیز بر سکوی سومی ایستاد.

رقابت‌های ماده ۲۰۰ متر رده سنی متولدین ۸۱ و ۸۲ با مدال‌آوری فاطمه محمد شاهی، فاطمه السادات هاشمی نسب  و زهرا کمالی هر سه از اردکان دنبال شد و در مسابقات ماده ۵۰۰ متر همین رده سنی، شکیلا السادات صنیعی از یزد، فاطمه محمد شاهی و فاطمه السادات هاشمی نسب هر دو از اردکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رده سنی متولیدن ۸۳ و ۸۴ و در ماده ۲۰۰ متر هم سپیده شجاع الدینی، مریم پایدار و مهتاب اسلامی، اسکیت‌بازانی از اردکان سکوهای اول تا سوم را تصاحب کردند.

این مسابقات در رده‌ی سنی متولدین ۱۳۸۵ به بالا و در ماده ۲۰۰ متر با قهرمانی حدیث تیموری از بافق همراه بود، در این ماده فاطمه اسلامی و زهرا فراهانی هر دو از اردکان عناوین بعدی را کسب کردند.

در مجموع مدال‌های کسب شده نیز شهرستان‌های اردکان، یزد و بافق به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

"علیرضا محمدی" رییس هیات اسکیت استان یزد در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه یزد، با تمجید از میزبانی خوب ارکان در این دوره از رقابت‌ها، افزود: برای اولین بار این سطح از رقابت‌ها که انتخابی تیم اسکیت استان نیز محسوب می‌شود، در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و خوشبختانه علی‌رغم تجربه اول شهرستان اردکان در این سطح از مسابقات، برنامه‌ریزی مناسبی را در این رقابت‌ها شاهد بودیم.

این مسئول از این اتفاق به عنوان نقطه عطف ورزش اسکیت استان یاد کرد و افزود: دومین دوره مسابقات اسکیت سرعت استان با هدف شناسایی نفرات برتر اسکیت باز در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و نفرات برتر شانس حضور در رقابت‌های کشوری را کسب می‌کنند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..