پزشکیان نماینده مجلس:

کسانیکه می گویند آمریکا در همه نهادها آدم دارد، اسامی‌شان را بگویند

نماینده مجلس می گوید: اگر ادعای مسلمانی داریم، بهتر است بر اساس ظن و گمان حرف نزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) نماینده مردم تبریز در مجلس می گوید: اگر ادعای مسلمانی داریم، بهتر است بر اساس ظن و گمان حرف نزنیم.

مسعود پزشکیان در واکنش به این ادعا که در تمام نهادهای نظام آمریکا نفوذ کرده و آدم دارد، اظهار کرد: افرادی که چنین ادعایی دارند که در نهادهای نظام شامل دولت و مجلس، جاسوس وجود دارد، اگر چنین کسانی را می شناسند و نگویند و اسامی آن ها را اعلام نکنند، گناه می کنند! اما اگر نمی شناسند و ظن و گمان آن را دارند، قرآن می فرماید: «ای کسانی که ایمان آوردید از بسیاری از گمان ها بپرهیزید، چرا که بعضی گمان ها، گناه است».
 
وی تاکید کرد: ما مسلمان هستیم و بهتر است بر اساس ظن و گمان حرف نزنیم.
 
پزشکیان خاطرنشان کرد: هر جایی که این افراد معتقدند مشکلی وجود دارد بروند اطلاعات خود را در اختیار دستگاههای مربوطه قرار دهند تا با آن افراد و مجموعه ها برخورد قانونی صورت گیرد نه اینکه این مسائل را به همه مسئولان و خدمتگذاران تعمیم بدهیم.
 
وی در ادامه با طرح این سئوال که «اگر نظام بعد از ۳۷ سال این مشکل را دارد و ما در این مدت نتوانسته ایم کاری انجام دهیم، پس ما می خواهیم از چه چیزی محافظت کنیم؟» تصریح کرد: آمریکایی ها در دوران طاغوت، در ایران بودند و مردم به رهبری امام راحل (ره) با انقلاب شان، آن ها را از کشور بیرون کرده و حکومت را به دست گرفته و ۳۷ سال است که توانسته اند، بایستند.
 
نماینده مردم تبریز در خانه ملت تاکید کرد: مطرح کردن این بحث ها نه تنها نادیده گرفتن تلاش نیروهای خدوم امنیتی کشور است بلکه در جامعه ایجاد بی اعتمادی می کند و به نوعی تبلیغ سوء مدیریت در کشور است؛ در حالیکه مدیریت تنها به «دولت» بر نمی گردد و به ساختار نیز مربوط است. نظام جمهوری اسلامی ۳۷ سال است با اقتدار جلوی هرگونه نا امنی را گرفته است.
 
پزشکیان خاطرنشان کرد: اگر این افراد از چیزی مطمئن هستند باید به مراجع قانونی بگویند و اگر مطمئن نیستند، باید برای خودشان توجیه شرعی پیدا کنند و از خودشان بپرسند که بر اساس چه توجیهی اینگونه حرف می زنند و دیگران را متهم می کنند؟روز نو

بخش نظردهی بسته شده است..