مراسم بزرگداشت حسن دانش دردانشگاه آزاد یزد

no-thumbs

مراسم گرامیداشت چهلم مهاجر الی الله شهید استاد حاج حسن دانش و شهدای منا ۱۶ آبان ماه جاری در دانشگاه آزاد یزد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام حرزاده ضمن گرامیداشت ایام محرم و چهلم شهدای منا گفت: به منظور گرامیداشت چهلم شهدای منا و قاری بین المللی حاج حسن دانش محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در دانشگاه آزاد یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این محفل انس با قرآن با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه وهمکاری جامعه قرآنی یزد ودفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد در مسجد شهید صدوقی و در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

مسئول دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان یزد تصریح کرد: این مراسم با حضور قاری ممتاز بین المللی جهان اسلام استاد حاج حمید شاکر نژاد از مشهد مقدس و با اجرای قرائت قاریان مطرح کشوری و با اجرای برنامه تواشی و هم خوانی و مداحی در مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجووی افزود : این مراسم شنبه ۱۶ آبان ماه مصادف با شب شهادت امام زین العابدین ساعت ۱۹ در مسجد شهید صدوقی این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..