فرماندار یزد خواستار شد؛

مدیران یزدی به دنبال مدیریت هزینه ها باشند

فرماندار یزد گفت: با توجه به وضع اقتصادی کشور، ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی مدیریت هزینه را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان یزد با حضور فرماندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شهرستان یزد ۶۰ درصد جمعیت استان را در خود جای داده است و با توجه به قرار گرفتن در مرکز استان بسیاری از مباحث و مسائل استان در این شهرستان اجرایی می شود.

فرماندار یزد با تقدیر از تلاش های مدیران شهرستان در پیگیری امورات مربوط به حوزه کاری خود در استان و یا در خارج استان افزود: خوشبختانه مدیران شهرستان هر اقدامی را در سطح شهرستان با رویکرد برنامه محوری به پیش می برند.

وی در ادامه مطالب خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: متأسفانه در چند سال اخیر ،کشور با مشکلاتی ناشی از کاهش صادرات نفت، عدم ورود ارز حاصل از فروش نفت به کشو ر و رکود در تولید و صادرات مواجه بوده است.

" شاکری شمسی " با تأکید به اینکه مدیران باید به دنبال مدیریت هزینه در دستگاه های اجرایی خود باشند گفت: مدیران ضمن تلاش در افزایش سهم و اعتبارات دستگاه های خود، می بایست صرفه جویی و کاهش هزینه های جاری را در دستور کار خود داشته باشند.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان در پابان با تقدیر از نگاه ویژه و مثبت مدیران ارشد استان به شهرستان یزد خاطرنشان ساخت: برخی از پتانسیل های شهرستان یزد مورد استفاده و در دسترس مردم سایر شهرستان ها و حتی سایر استان های کشور است که ضروری است برای ارتقاء این ویژگی های اعتبارات بیشتری به این شهرستان اختصاص یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..