رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد:

توسعه همه جانبه نیازمند مشارکت تک تک افراد جامعه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: اگر می خواهیم به توسعه همه جانبه دست پیدا نماییم، نه تنها مسئولین بلکه شهروندان نیز باید به محورهای توسعه ای شهر خود واقف بوده و در این مسیر گام بردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، " حمید رضا نصیری زاده" در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان یزد اظهار داشت: انتظار داریم جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان ها به صورت مستمر تشکیل شود تا با تعامل و همفکری بتوان خطوط کلی و راهبردهای توسعه شهرستان ها ترسیم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه بودجه وسیله ای است برای رسیدن به توسعه گفت: با توجه به اینکه در آستانه تدوین قانون بودجه سال ۹۵ هستیم، این سازمان آماده دریافت پیشنهادات مدیران شهرستانی برای پیگری و دریافت سهم واقعی شهرستان در بودجه می باشد.

وی با اشاره به تدوین قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این برنامه یک افق بلند را برای توسعه کشور ترسیم می کند.

" نصیری زاده " در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه استفاده از نظرات و هفکری با کلیه مسئولین استان در بودجه سال جاری شهرستان ها مد نظر قرار گرفته است خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم توسعه با مشارکت کلیه افراد جامعه به دست می آید.

وی افزود: اگر می خواهیم به توسعه همه جانبه دست پیدا نماییم، نه تنها مسئولین بلکه شهروندان نیز باید به محورهای توسعه ای شهر خود واقف بوده و در این مسیر گام بردارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه سال ۹۴ از لحاظ منابع، دشوارترین سال اقتصادی کشور است تصریح کرد: فقط در استان یزد بیش از سه هزار طرح نیمه تمام وجود دارد که با این بودجه سنواتی برای اتمام آنها ۱۶ سال زمان نیاز است تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

" نصیری زاده " در پایان ابراز امیدواری نمود با سیاست های دولت تدبیر و امید و بهبود وضع اقتصادی کشور در سال آینده اعتبارات بیشتری به استان ها و به تبع آن شهرستان ها اختصاص یابد.

بخش نظردهی بسته شده است..