سه پرونده کلان شکایت از احمدی‌نژاد روی میز کمیسیون اصل90:

دادگاه نیمه تمام احمدی‌نژاد باید برگزار شود

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: در شرایط کنونی سه پرونده کلان شکایت از احمدی‌نژاد در این کمیسیون وجود دارد، که اکثرا مربوط به عدم اجرای قانون از سوی وی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مصطفی افضلی‌فرد  در تشریح آخرین وضعیت پرونده شکایت از رئیس‌جمهور در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت‌: در کل در شرایط کنونی سه پرونده شکایت کلان از احمدی‌نژاد و اعضای دولت نهم و دهم روی میز این کمیسیون بوده که به‌علت طولانی شدن سیر قانونی آن هنوز در این کمیسیون مفتوح است.

 
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، افزود‌: درخصوص یکی از پرونده‌های مذکور، در سال گذشته جلسه دادگاهی برگزار شد که متأسفانه احمدی‌نژاد در این جلسه حاضر نشد، البته دو نفر از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ در این جلسه حضور پیدا کرده و گزارشی را به کمیسیون ارسال کردند، حال به‌علت عدم حضور وی، دادگاه می‌بایست جلسه دیگری را برای بررسی این پرونده با حضور احمدی‌نژاد تشکیل بدهد.
 
وی در تشریح محورها پرونده‌های شکایت از احمدی‌نژاد، افزود: بیشتر این شکایت از رئیس جمهور سابق به‌علت اجرایی نکردن قانون بوده است.
 
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات احمدی نژاد در پنجم آذر ماه سال ۹۳ در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران تشکیل شد، اما وی به دلایل نامعلوم از حضور در دادگاه امتناع کرد.
منبع: خانه ملت

بخش نظردهی بسته شده است..