۱۳هزار مشترک گاز طبیعی امسال در استان یزد اضافه شد

no-thumbs

مدیر عامل شرکت گاز یزد، از جذب 13هزار و 721 مشترک و نصب حدود 9 هزار انشعاب گاز طبیعی طی سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) منوچهر فلاح گفت: با جذب این تعداد مشترک تاکنون در استان یزد ۳۵۶ هزار و ۴۵۸ مشترک جذب و ۱۹۷ هزار و ۳۶۵ انشعاب گاز نصب شده که موجب بهره مندی بیش از ۹۳ درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

وی با اشاره به ۳۹۰ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده در سال جاری افزود: با ساخت هفت هزار کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت هم اکنون به ۱۸ شهر و ۱۸۲ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرده و اجرای عملیات گازرسانی به ۲ شهر و ۱۶۸ روستای دیگر در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد اضافه کرد: میزان گاز مصرفی در استان در سال جاری نیز تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ میلیون متر مکعب بوده است.
این مسئول با اشاره به سرد شدن ناگهانی هوا و به تبع آن نصب لوازم گازسوز از شهروندان تقاضا کرد با ادامه همکاری در استفاده ایمن و مناسب گاز طبیعی ،نهایت صرفه جویی را در مصرف این نعمت داشته باشند.
فلاح خاطرنشان کرد : اقداماتی نظیر نصب پرده ضخیم، نصب سیستم کنترل هوشمند موتورخانه، تعمیرات لازم در سامانه های گرمایشی، رسوب زدایی موتورخانه ها، رعایت دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد و دوجداره کردن پنجره ها می تواند علاوه بر جلوگیری از هدر رفت انرژی، در کاهش میزان مصرف گاز در فصول سرد سال و کاهش مبلغ هزینه گاز بسیار موثر باشد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..