حلقه همگرایی اصلاح طلبان وسعت می‌گیرد:

اختیارات ویژه جبهه اصلاحات برای ریاست عارف بر شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان

حدود سه سالی است که دهه دوم ماه محرم در حیاط بنیاد امید ایرانیان خیمه‌ای برپا می‌شود با همت جوانان بنیاد که محلی است برای عاشقان ابا عبدالله.امسال اما حضور چهره‌های سیاسی بیش از گذشته در این مراسم به چشم می‌آید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) شب اول این مراسم اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بعد از برگزاری نشست هفتگی خود به مراسم عزاداری بنیاد امید ایرانیان آمدند گو آنکه حامل پیام مهمی برای رئیس بنیاد بودند.غریبانی که فعلا رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است در میانه مراسم مصوبه آخرین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را به عارف نشان می دهد .یک بند از این مصوبه بر نقش محوری معاون اول دولت اصلاحات در انتخابات مجلس پیش رو تاکید داشت. صحبت بیشتر را به بعد از برگزاری مراسم موکول کردند از عارف خواستند که بعد از اتمام مراسم عزاداری جلسه ای کوتاه با آنها داشته باشد.رئیس بنیاد امید ایرانیان هم خواسته آنها را پذیرفت و در جمع آنها حاضر شد.الهه کولایی،حاضری،منتظر قائم،غریبانی،کمالی و کمیجانی از جلسه چند ساعت پیش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سخن گفتند .

 
اینکه جهت فعال‌تر کردن استان ها و شهرستان ها و به دلیل درخواست تعدادی از نیروهای بالقوه اصلاح طلب برای حضور در شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان محمدرضا عارف اشخاصی را که به مصلحت می داند به شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اضافه کند.
 
ترکیب شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با افزودن افراد حقیقی و حقوقی توسط عارف تغییر می‌کند و سطح وسیع تری از اصلاح طلبان را در بر می گیرد.
 
آنگونه که مقرر شد جلسه آتی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان به زودی برگزار می‌شود و در چند روز آینده هیئت رئیسه سه نفره موقت جلسه ای برگزار می کنند و دستور جلسه شورای سیاستگذاری تعیین و به اعضا ابلاغ می‌شود و از آنها برای حضور در جلسه دعوت خواهد شد.
منبع:امیدایرانیان

بخش نظردهی بسته شده است..