بازدید گروهی ازمدیران گل گهر از چادرملو

no-thumbs

جمعی از مدیران ارشد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به همراه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این شرکت طی دو روز، از مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو و گندله سازی اردکان بازدید کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در بازدید از معدن چادرملو، مهندس صحرایی مدیر معدن ضمن بیان مشخصات و مختصات معدن چادرملو به تشریح نحوه عملیات استخراج و تولید سنگ آهن  پرداخت و گفت در معدن چادرملو با استفاده از ۸ دستگاه شاول و ۳۷ دستگاه دام تراک ، روزانه بالغ بر ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن بامتوسط عیار آهن (Fe) ۳/۵۵ درصدتولید می شود.

این گروه سپس از مراحل طراحی و نصب سیستم ( دیس پچینگ ) معدن که به همت مدیران مجموعه و با استفاده از تخصص و توان گروهی از متخصصان جوان کشور طراحی ، برنامه نویسی و نصب شده و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد بازدید کردند .
با راه اندازی این مرکز، کلیه عملیات و فعالیت های معدن چادرملو تحت نظارت و کنترل سیستماتیک قرار می گیرد وضمن کاهش خطاهای نیروی انسانی، ضریب دقت ، سرعت وهدایت عملیات معدنکاری افزایش می یابد .
خطوط تولید کنسانتره سنگ آهن نیز مورد بازدید مدیران گل گهر قرار گرفت و مهندس رحمانی مدیر ۵ خط  تولید کنسانتره
در مراحل مختلف بازدید، توضیحات لازم را ارائه کرد و به سوالات نیز پاسخ گفت .
در پایان این بازدید در نشستی با مهندس ابریشمی مدیرمجتمع معدنی چادرملو مباحث تخصصی شامل: ترکیب نیروی انسانی ، نحوه برخورداری از تکنولوژی های روز ، چگونگی تامین قطعات و تجهیزات مورد نیز ، مکانیزم کاهش هزینه تولید نحوه انعقاد قراردادها و.. . مورد بحث و بررسی قرار گرفت . یکی از نکات مورد توجه بازدید کنندگان نحوه ارتقاء راندمان و افزایش تولید در ۵ خط فرآوری سنگ آهن از ۵/۷ میلیون تن ظرفیت اسمی به ۵/۱۰ میلیون تن بود .
بر اساس همین گزارش در ادامه بازدیدکنندگان، معدن چادرملو را به مقصد گندله سازی اردکان ترک کردند. در مجتمع گندله سازی اردکان ابتدا در نشستی مشترک با حضور دکتر فولادوند رئیس تیم ناظر و دکتر شهروان رئیس امور مهندسی مجموعه گندله سازی توضیحات لازم در خصوص فعالیت این واحد تولیدی و نیز طرح ها ی در دست ساخت در جوار مجموعه گندله سازی ارائه شد سپس در بازدید از  طرح های توسعه از جمله واحد احیا و فولاد سازی ثامن چادرملو بخشی از ویژگی های این مجموعه تولیدی از جمله انتقال آهن اسفنجی به فولاد سازی با روش هات شارژ ، صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف انرژی و ۵۰ درصدی آب را مورد بررسی قراردادند. نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی مجتمع گندله سازی اردکان نیز از دیگرمراکز مورد بازدید این گروه بود .
در پایان این بازدید مهندس رحمانی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گل گهر با ابراز خرسندی از بازدید ها و گفت گوها بین مدیران گل گهر و چادرملو گفت : اینگونه مراودات صنفی و تخصصی نقش مهمی در انتقال تجربیات  و یافته های نوین مدیریتی و فنی مهندسی برای ارتقاء کمی و کیفی تولیدات دارد . وی چابک سازی سیستم مدیریت در شرکت چادرملو را یکی از ویژگی های این مجموعه بزرگ معدنی و صنعتی عنوان کرد .ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..