رسیدگی به درخواست ۲ هزار و ۳۶۴ نفردردادگستری یزد

no-thumbs

در 7 ماه ابتدایی سال جاری مسئولین عالی قضایی استان به درخواست 2 هزار و 364 نفر از متقاضیان ، بصورت حضوری رسیدگی ودستورات قضائی مقتضی را صادر نموده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) مدیر دفتر رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان مطلب فوق افزود : در ۷ ماه نخست سال جاری ،  رئیس کل داد گستری استان یزد و معاون قضایی رئیس کل دادگستری به در خواست ۴۰۴ نفر از متقاضیان ، بصورت حضوری رسیدگی و دستورات قضایی مقتضی را صادر نمودند.

 
 ابوالفضل وارسته با بیان این خبر اظهار داشت  : در مسائل مطروحه ۱۱۲ مورد مربوط به مشکلات زندانیان بود و تبدیل قرار و ۴۰مورد نیز مربوط به درخواست اعسار بوده است.  
 
وی افزود: ۶۲ مورد درخواست رسیدگی مجدد به پرونده و ۱۸۹ مورد نیز از مسائل مختلف مرتبط با پرونده های مطروحه دادگستری از جمله ارشاد و معاضدت قضایی ، تسریع در رسیدگی و… در درخواست های مردمی بود که در این خصوص  دستور مقتضی قانونی صادر گردید.
 
این مسئول خطرنشان کرد : در مدت مذکور رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در دفتر کار خود پاسخگوی مراجعه کنندگان پیرامومن مسائل مرتبط با حوزه کاری خود بودند.
 
وارسته اظهار داشت : بر اساس آمار موجود ثبت شده در دفتر دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دفتر رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد میانگین مراجعه کنندگان به این دو حوزه نیز حدود ۷۰ نفر است با جمع ملاقات های حوزه ریاست به بیش از ۲ هزار و ۳۶۴ نفر می رسد.
 
وی با اشاره به این مطلب که بسیاری از مراجعه کنندگان بر حسب نیاز و ضرورت در طول هفته نیز با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب یزد نیز ملاقات می کنند که این دیدارها به ثبت نمی رسد ،  یادآور  شد : دیدار مردمی نماینده عالی دستگاه قضایی در استان یزد و معاونین دادگستری استان روزهای چهار شنبه هر هفته ازساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ درمحل دادگستری شهرستان یزد واقع در خیابان فرخی برگزار می گردد.
 
مدیر دفتر رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به سایر پل های ارتباطی با مسئولان قضایی دادگستری استان ابراز داشت : مردم شریف استان می توانند از طریق سایت دادگستری استان یزد با آدرس http://dadgostari-yz.ir  و بخش ارتباط با مسئولین و همچنین پست های الکترونیک riyasat@dadgostari-yz.ir و info@dadgostari-yz.ir و pr@dadgostari-yz.ir با مسئولین عالی قضایی استان و سایر مسولین قضایی و روسای حوزه های قضایی و سایر دادستان های استان ارتباط بر قرار نمایند.
منبع: تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..