مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان یزد:

ساخت بیمارستان ۱۵۰ تخت‌خوابی جامع سرطان در استان یزد

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان یزد گفت: بیمارستان تخصصی سرطان با ۱۵۰ تخت در استان یزد ساخته می‌شود که مرکز جامع سرطان در جنوب شرق کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدحسین توحیدی‌فر در حاشیه بازدید از بیمارستان ۲۷۴ تخت‌خوابی شهدای کارگر استان یزد و افتتاح بخش ان‌آی‌سی‌یو این بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان شهدای کارگر دومین بیمارستان کشور است که توانسته لوح ایزو ۹۰۰۲ را کسب کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه میزان مراجعه به این بیمارستان زیاد است و ۱۵۰۰ مورد عمل جراحی در ماه انجام می‌شود، لذا تفاهم‌نامه‌ای با یک بیمارستان خصوصی منعقد شده که از طریق ارجاع، بیماران مازاد خود را به آن بیمارستان اعزام می‌کنیم ولی تعرفه‌های آن دولتی است.

توحیدی‌فر بیان داشت: از ۵ استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی به بیمارستان شهدای کارگر مراجعه می‌کنند و این بیمارستان با کمبود تخت مواجه است و یک‌سوم تخت‌های این بیمارستان دراختیار بیماران دیگر استان‌ها است.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان یزد خبر داد: بیمارستان تخصصی سرطان با ۱۵۰ تخت در استان یزد ساخته می‌شود که مرکز جامع سرطان در جنوب شرق کشور خواهد بود. بیماری‌های شایع استان یزد دیابت است که در رتبه اول قرار دارد و پس از آن سرطان‌های مختلفی در این استان شایع است.فارس

بخش نظردهی بسته شده است..