پاسی‌هابرای خوشبختی به فکر خم کردن فولاد یزد هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران موسوم به جام آزادگان به هفته ۱۳ خود رسیده است و تیم‌های حاضر در این مسابقات با حساسیت بیشتری پیگیر بازی‌های خود هستند.

برگزاری این رقابت‌ها با حضور ۲۰ تیم برای نخستین بار باعث شده تا گردونه ۳۸ هفته‌ای بازی‌ها شرایط سختی را برای تیم‌های حاضر رقم بزند.

تیم فوتبال پاس تنها نماینده دسته اولی فوتبال همدان امسال فصل پر از حاشیه‌ای را به خود دیده است.

*تغییرات در پاس با جابجایی مدیرعامل آغاز شد و به سرمربی رسید

پاسی‌ها هر چند که در بعد نتیجه‌ای در داخل مستطیل سبز به موفقیت‌هایی نرسیدند در بیرون هم به دلیل مشکلات عدیده و انباشته شدن بدهی‌های فراوان که شاهکار مدیران عامل اسبق این باشگاه بود کار را به جایی رسید که بهرام یدی عطای مدیرعاملی پاسی‌ها را به لقای آن ببخشد و جای خود را به حسن عزیزی بدهد.

این تغییر در بدنه مدیریتی پاسی‌ها اتفاق خاصی را منجر نشد تا بعد از دو هفته داوود مهابادی با هشت امتیاز تیم را تحویل باشگاه دهد و استعفا کند و راهی شهر خود شود.

تغییر مدیرعامل و سرمربی در باشگاه بحران‌زده پاس باز هم دردی از آن دوا نکرده و در حال حاضر تیمی که آخرین قهرمانی را برای ایران در باشگاه‌های آسیا رقم زده یکی از نامزدهای جدی برای سقوط به لیگ دسته دوم شده است.

*رضا طلایی‌منش نخستین مربی بومی پاس همدان

بعد از کش و قوس فراوان و مطرح شدن مربیان برای هدایت تیم پاس سرانجام مدیران پاس به گزینه بومی رضایت دادند تا رضا طلایی‌منش نخستین مربی بومی سبزپوشان همدانی لقب بگیرد و قرار است یکی از سخت‌ترین کارهای زندگی فوتبال خود را در کنار پاس تجربه کند.

طلایی‌منش و همکارانش مسئولیت سختی دارند تا تیم پاس که یکی از کاندیداهای اصلی سقوط به لیگ دسته دوم است را نجات دهند و حداقل در جام آزادگان ماندگار کنند.

بعد از آمد و رفت‌های متعددی که پاسی‌ها در این چند هفته به خود دیدند طلایی‌منش در نخستین آزمون برابر تیم خیبر خرم‌آباد به موفقیتی نرسید و با دو گل مغلوب شد تا شرایط این تیم بدتر از قبل شود.

*پاسی‌ها تشنه یک برد برای فرار از قعرنشینی

با همه شرایطی که پاس از ابتدای فصل تجربه کرده است بعد از ۱۲ هفته به شدت به یک برد نیاز دارد تا بتواند از قعر جدول جدا شود و دلخوش و امیدوار روزهای آتی باشد.

سبزپوشان بدون در نظر گرفتن بازی معوقه برابر نفت مسجد سلیمان در ۱۱ بازی که انجام دادند یک پیروزی برابر مس رفسنجان به دست آوردند و با پنج تساوی و پنج شکست شرایط بدی را در انتهای جدول سپری می‌کنند.

پاسی‌ها تشنه یک برد برای فرار از قعرنشینی و رسیدن به روزهای خوب هستند و به اعتقادی کارشناسان فوتبالی و خبرنگاران ورزشی این تغییرات می‌تواند در پاس منشأ خیر شود تا ناکامی‌های این تیم به دست فراموشی سپرده شود.

هر چند دست طلایی‌منش و همکارانش این روزها از لحاظ داشتن بازیکنانی با آمادگی کامل خالی شده است، اما باید منتظر ماند و دید تغییرات به وجود آمده چه شرایطی را برای این تیم نگون‌بخت رقم خواهد زد؟

*جدال دیدنی همسایه‌های قعرجدولی در همدان

دو تیم فولاد یزد و پاس همدان در حال حاضر به ترتیب در رده‌های نوزدهم و بیستم جدول قرار گرفتند و شرایط سختی را دارند.

هر دو تیم قعر جدول از ابعاد مختلف شرایط مشابه‌ای دارند و برای فرار از وضعیت بحرانی خود به یک پیروزی و حتی کسب امتیاز در این مسابقه نیاز دارند.

همسایه‌های قعر جدول دیدار سخت و در عین حال زیبایی را در همدان برگزار خواهند کرد و اگر شرایط جوی و بارش باران که چند روزی است در همدان وجود دارد آغاز شود باید شاهد بازی درگیرانه و فیزیکی از سوی هر دو تیم بود.

تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران و بدون در نظر گرفتن بازی معوقه پاس و نفت مسجد سلیمان نماینده دسته اولی فوتبال همدان با هشت امتیاز قعرنشین جدول این رقابت‌ها است و در مقابل تیم فولاد یزد با ۱۱ امتیاز با یک پله فاصله رده ۱۹ جدول را از آن خود کرده است.

در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۲ آبان از ساعت ۱۵ دو تیم پاس همدان و فولاد یزد در ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..