قاچاقچیان کفش و پوشاک در یزد به دام افتادند

no-thumbs

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد با اشاره به کشف و توقیف محموله‌های کفش و پوشاک خارجی قاچاق در یزد، از تعزیر قاچاقچان این محموله‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) "غریب بیژن‌نیا" با اشاره به کشف و ضبط مقادیری کفش خارجی قاچاق از یک دشتگاه تریلر هوو توسط مامورین انتظامی ایستگاه شهید مدنی مهریز، گفت: با اعلام این گزارش از نیروی انتظامی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و پس از سیر مراحل قانونی به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهید مدنی مهریز ارسال شد .

وی افزود: براساس حکم قطعی شعبه مذکور، مالک کالا به عنوان متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۹۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همچنین به کشف مقادیری قابل توجهی انواع البسه و پوشاک خارجی قاچاق توسط مامورین پلیس آگاهی یزد اشاره کرد و گفت: پس از رسیدگی به این پرونده و از آنجایی که متخلفان پرونده، مجوز ورود این کالاها را ارائه نکردند، تخلف محرز و برابر قانون، عاملین تخلف علاوه برضبط کالاهای مکشوفه، به پرداخت جزای نقدی مبلغ  بیش از ۲۹۱ میلیون ریال درحق صندوق دولت محکوم شدند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..