کارگاه آموزشی مبانی کاربردی زوج درمانی در دانشگاه آزادیزد

no-thumbs

کارگاه آموزشی " مبانی کاربردی زوج درمانی " ویژه بانوان با همکاری دفتر مشاوره و آموزش نیروی انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)مهندس علیرضا نوربالا مسئول دفتر آموزش نیروی انسانی واحد یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدی نیوز گفت : خواهران همکار علاوه بر مشغله کار اداری در دانشگاه به عنوان همسر ومادر عهده دار مسئولیتهای سنگین در خانواده هستند وبدیهی است که بروز مشکل در انجام هر کدام از این مسئولیتها منجر به صدمات روحی در فرد و با زتاب منفی آن در خانه و محل کار خواهد شد و این کارگاه با هدف آشنایی بیشتر بانوان همکار در دانشگاه با راه حلهای این مشکلات برنامه ریزی شده است .

وی افزود: استاد این کارگاه آموزشی ، دکتر گرامی از اساتید با تجربه گروه روانشناسی دانشگاه هستند وبنا به تدبیر ایشان آموزشهای این کارگاه توام با انجام نظر سنجی علمی در جهت بهبود اساتید کارگاه در زندگی خانوادگی شرکت کنندگان خواهد بود .

نوربالا تصریح کرد : مدت این کارگاه آموزشی ۲۴ ساعت است و جلسه مقدماتی آن از روز چهارشنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ در سالن آمفی تئاتر دکتر سلطانی با سخنرانی وانجام نظر سنجی تحقیقی برگزار می شود .

بخش نظردهی بسته شده است..