برگزاری دومین نشست توجیهی استارت آپ ویکند گردشگری در یزد

no-thumbs

دومین نشست توجیهی استارت آپ ویکند گردشگری در دانشگاه یزد برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  ، دکتر محمد رضا دهقانی اشکذری مدیر برگزاری استارت آپ گفت : دومین نشست توجیهی استارت آپ ویکند گردشگری با هدف آشنایی با ایده پردازی و نوآوری در گردشگری  به میزبانی انجمن گردشگری دانشگاه یزد برگزار شد .

دهقانی افزود : استارت آپ هدف نیست یک پل است و ماباید گام ها را خوب برداریم.

وی در ادامه گفت : دانشگاه یزد افتخار دارد که اولین استارت آپ یزد دراین دانشگاه برگزار شده است .

مدیر برگزاری دوره های آموزش آزاد گفت : استارت آپ ویکند گردشگری یزد در طول ۳ روز از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آبان ماه ۹۴همزمان با هفته جهانی کار آفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار میشود .

تقی فرهنگ نیا ، مدیر مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات یزد نیز گفت : در این نشست به شرکت کنندگان یاد میدهیم چگونه هزینه ی فرصت ،هزینه مهارت ،هزینه وقت و زمان را  با ساخت یک محصول حداقلی کاهش دهند .

فرهنگ نیا افزود :در این نشست شرکت کنندگان را توجیه می کنیم که نگرش آنها به استارت آپ ویکند چگونه باشد و ذهن شان را  جهت میدهیم که چگونه ایده را مطرح کنند و ۵۴ ساعت را چگونه خواهند گذراند .

وی گفت : در استارت آپ الفبای کسب و کار را تمرین میکنیم ، چگونه بوم مدل کسب و کار را تکمیل کنیم و چگونه هزینه شکست را پایین بیاوریم .

شایان ذکر است در این جلسه بیش از ۳۰۰ نفر از علاقه مندان به استارت آپ و همچنین دانشجویان رشته های مدیریت جهانگردی و گردشگری حضور داشتند .

بخش نظردهی بسته شده است..