برنامه های متنوع ارشاد یزدبه مناسبت هفته کتاب

no-thumbs

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی برنامه های متنوعی را برگزار می نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  براین اساس؛برگزاری نمایشگاه کتاب،اهدای کتاب،تجلیل از نویسندگان و خادمان عرصه کتاب،اجرای طرح یک کتاب اهداء کن،برگزاری جلسات نقد کتاب،جمعه بازارکتاب وبرگزاری شب شعر و موسیقی یارمهربان از اهم برنامه های این اداره در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام شده است.
بنابراین گزارش؛راه اندازی گنجینه اهل قلم ،مختص به نمایشگاه دائمی نویسندگان و مولفین یزدی از برنامه هایی است که امسال در هفته کتاب و کتابخوانی درمجتمع امام علی(ع)اجرا می شود.
همچنین اجرای تئاترخیابانی،توزیع و تاسیس کتابخانه در مدارس محروم با همکاری آموزش و پرورش استان،ایجاد المان های شهر با موضوع کتاب با همکاری شهرداری یزد،برگزاری کارگاه آموزشی مهارت کتابخوانی با همکاری موسسات فرهنگی،کتاب درمانی با همکاری کانون اصلاح و تربیت ازدیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی است.
این گزارش می افزاید:امسال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری آموزش و پرورش استان در برخی مدارس نمایشگاه کتاب و اجرای باشگاه کتابخوانی (زنگ مطالعه)را اجرا می نماید.

بخش نظردهی بسته شده است..