پیام استاندار یزد به مناسبت۱۳آبان

no-thumbs

استاندار یزد در پیامی به مناسبت 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز را تداوم بخش وحدت و اراده ملت ایران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح ذیل است:
در تاریخ لاله گون و سراسر افتخار انقلاب اسلامی ما روزهایی خاطره انگیز و سرنوشت ساز وجود دارد که از ذهن مردم هرگز پاک نمی گردد بلکه هر سال شوری تازه و بالندگی و شکوفایی تازه ای به ارمغان می آورد و بدینگونه وحدت و مقاومت و اراده خلل ناپذیر ملت را تداوم می‌بخشد.
از آن جمله سیزده آبان را می توان نام برد که سه حادثه تبعید حضرت امام خمینی در سال ۱۳۴۳ شمسی و به شهادت رسیدن جمعی از دانش آموزان مسلمان و انقلابی در دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ و نیز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ را در یادها زنده می کند، سه واقعه ای که هرکدام به تنهایی موج خیز و طوفان برانگیز بود و از نقاط عطف انقلاب اسلامی محسوب می گردد. وقایعی که روزگار ستم شاهی را سیاه و فتنه گریهای مخفیانه جاسوسی سازمان سیا و شیطان بزرگ را برملا ساخت و استکبار جهانی را به ذلت و حقارت کشاند.
سیزده آبان روزی بود که به قول حضرت امام (ره) انقلابی بزرگتر از انقلاب اول رخ داد و درخت عزت و آزادگی ایران سرسبزتر و رفیع تر قد برافراشت. روزی که بت بزرگ شکسته شد و ابراهیم زمان گلواژه استقلال طلبی و خدامحوری ایران اسلامی را در جهان طنین انداز ساخت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران این روز عزیز و افتخار انگیز را به همه دانشجویان و دانش آموزانی که صاحبان آینده این مملکت هستند و به همه مردم شریف و همیشه در صحنه دارالعباده یزد تبریک عرض می نمایم و امیدوارم اگر دیروز نوای بت شکنی ما جهان گستر گشت، در فردایی نزدیک آفتاب علم و فضیلت و دانایی فرزندان ایران زمین عالم گیر گردد و افقهای معرفت را تسخیر نماید از خداوند منان وصول به این آرمان بزرگ و نیز تحقق ارزشهای الهی و اسلامی مسئلت نموده و امیدوارم سرزمین ما را از شمیم ایمان و عطر وحدت و رایحه همدلی و همزبانی لبریز سازد و از شکوفائی و آبادانی آکنده گرداند و شر دشمنان و منافقان و شب اندیشان را از این کشور دور سازد .

بخش نظردهی بسته شده است..