در مراسمی رسمی از سوی وزیر ارتباطات:

پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت به شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات اعطا شد

طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت به شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به  نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان  در مراسمی که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، معاونان این سازمان و جمعی از شرکتهای خصوصی فعال در این بخش برگزار شد به ۷ شرکت پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت و به یک شرکت پروانه ارائه خدمات عمومی انتقال داده ها از طریق ارتباطات ماهواره ای اعطا شد.

مهندس طامهری مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان توسعه ارتباطات  در این مراسم پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت را از وزیر ارتباطات دریافت نمود.

دکتر واعظی در مراسم اعطای پروانه فعالیت تلفن ثابت FCP با تقدیر از تمام کسانی که در صدور پروانه های تلفن ثابت چه در مجموعه وزارت ارتباطات و چه در خارج آن تلاش کردند، گفت: امیدواریم با این پروانه ها تحول در عرصه ارتباطات ثابت ایجاد شود.

واعظی با اشاره به حضور حداکثری ICT در زندگی مردم گفت: بدون استفاده از این ابزار در هیچ بخشی نمی توان کار را با سرعت و کیفیت انجام داد. از این رو نگاه شرکت هایی که در این بخش کار کرده و  پروانه دریافت می کنند نباید مانند گذشته باشد که تنها تلفن و اینترنت بدهند، بلکه باید با ایجاد نوآوری موجب رونق کسب و کار در کشور شوند.

وزیر ارتباطات با تاکید بر این که امروزه محتوا درآمدزا است، خاطر نشان کرد: اگر خدمات با کیفیت خوب ارایه دهیم مردم هزینه آن را می پردازند.

وی سیاست نظام را به روز بودن ارایه خدمات دانست و گفت: انتظار ما این است که با اعطای این پروانه ها شرایط جدیدی بوجود آید که مردم و کسب و کارها استفاده کنند و کسی در نوبت نماند و خلاء به روز رسانی تلفن ثابت در شهرهای بزرگ توسط شرکت های FCP سریعا پر شود.

وی رویکرد دولت در خصوصی سازی مخابرات را رقابت سالم عنوان کرد و گفت: به دنبال ایجاد رقابت سالم در بخش ثابت هستیم.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در مراسم اعطای پروانه "ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت" FCP از ساماندهی حدود ۱۲۰۰ پروانه موجود در حوزه ثابت شامل PAP، PSTN، ISDP، ISP و VOIP در ابتدای سال ۹۳ در دو بخش FCP و Servco خبر داد و گفت: در اولین مرحله، از ۱۸ متقاضی واجد شرایط اولیه FCP، به هفت شرکت آریا رسانه تدبیر(شاتل)، انتقال داده‌های آسیا تک، پارس آنلاین ارتباطات، انتقال داده‌های ندا گستر صبا، پیشگامان توسعه ارتباطات، داده گستر عصر نوین و گسترش ارتباطات مبنا پروانه اعطا می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..