مسابقه «زندگی با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

no-thumbs

مسابقه «زندگی با قرآن» در صفرالمظفر در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزدضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه بزرگ قرآنی با رویکرد «زندگی با قرآن» در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص نحوه اجرا، پشتیبانی، برگزاری و محتوای این مسابقه  جلسات مکرری با حضور کارشناسان انجام شده است، ادامه داد: این مسابقه با همکاری هر دو اتحادیه استان؛ اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات قرآنی در ماه صفر اجرا خواهد شد.

شایق با اشاره به نحوه اجرای این مسابقه، اظهار کرد: مسابقه فوق هم به صورت اینترنتی، کتبی و هم پیامکی انجام می‌گیرد. همچنین به دلیل حضور حداکثری علاقه‌مندان محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد با تأکید بر اینکه پایگاه اینترنتی این مسابقه به زودی راه‌اندازی می‌شود و به فراخوان آن نیز اعلام می‌شود، بیان کرد: مسابقه در بازه زمانی ماه صفر برپا می‌شود.

وی با اشاره به محتوای این مسابقه، عنوان کرد: سؤالات چهار گزینه‌ای براساس مفاهیم و ترجمه قرآن است به گونه‌ای که شرکت‌کنندگان با مراجعه به هر ترجمه قرآن می‌توانند در این مسابقه حضور پیدا کنند.

منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..