زمزمه های حضور دو چهره زن سرشناس یزدی:

خواهر رییس جمهور پیشین:فعلا برنامه ای ندارم/همسر عارف:قطعاکاندید نمی شوم

زمزمه های حضور دو چهره زن سرشناس یزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه یزد در حالی شنیده می شودکه یکی از آنها گفته است فعلا برنامه ای ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) به نقل از تابناک یزد،مریم خاتمی خواهررییس جمهور دولت اصلاحات و همسر امام جمعه فقید یزد بعنوان یکی از گزینه های احتمالی جناح اصلاح طلب شهر یزد در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

او در همین حال بعد از انتشار خبر تابناک یزد در خصوص کاندیداتوری وی در انتخابات مجلس گفته است:فعلا برنامه ای ندارد.

این لفظ" فعلا" وی در شبکه های اجتماعی این حدس را بیشتر نموده است که به احتمال زیاد او یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 

سیده‌مریم خاتمی چهارمین فرزند سکینه ضیایی‌اردکانی و مرحوم آیت‌الله سید روح‌الله خاتمی، خواهر رئیس‌جمهوری پیشین ایران و همسر مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی، در ١٦ اسفند ١٣٢٧ در اردکان متولد شد.

دوره ابتدایی را در این شهر فرا گرفت.در آن زمان دبیرستان دخترانه‌ای در اردکان وجود نداشت ولی علاقه‌اش به تحصیل و نیز تشویق پدرش به مطالعه آزاد و فراگیری علم، سبب شد آیت‌الله خاتمی در سال ١٣٤٦ او را به اصفهان نزد برادرش ، که آن زمان در اصفهان مشغول تحصیل بود، بفرستد. همچنین او در ١٢ سالی که در قم اقامت داشت، صرف و نحو عربی را آموخت.

در سال ١٣٤٧ در دانشگاه تهران پذیرفته شد و در رشته فلسفه به تحصیل پرداخت. علاقه به ادامه تحصیل، او را دوباره به دانشگاه کشاند و در سال ١٣٨٢، تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته عرفان اسلامی را به پایان رساند.سیده‌مریم خاتمی در سال ١٣٤٩ با مرحوم محمدعلی صدوقی، فرزند آیت‌الله محمد صدوقی، ازدواج کرد که حاصل این پیوند سه فرزند دختر و یک پسر است.

اما در همین راستا حمیده مروج همسر محمد رضا عارف رسما اعلام کرد که در انتخابات پیش رو رسما کاندید انتخابات نخواهد شد.

این در حالی است که همسر ایشان (عارف)حتما با برنامه ریزی منسجم از حوزه تهران وارد گود انتخابات می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..