فضای شهر اردکان به بوی شهادت عطرآگین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) پیکر پاک این دو شهیدان گمنام (۱۸ و ۲۰ ساله )که در منطقه شرق دجله در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده اند در میان حزن و اندوه مردم مومن و قدر شناس اردکان از بلوار آیت الله خامنه ای به طرف آموزشگاه شهید بهشتی تشییع و روبروی مسجد اموزشگاه به خاک سپرده شدند .

شهروندان ولایتمدار اردکانی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور خود در آیین امروز ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل (ره) بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
تشییع کنندگان ضمن نوحه خوانی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل، این گل پر پر ماست ، یا حسین ، عزاعزاست امروز روز عزاست امروز ؛ بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
روز شنبه نیز مراسم وداعی با حضور مردم در گلزار شهدای اردکان ،همچنین در دبیرستان سیدالشهدا و حسن پور این شهرستان برگزار شد و قشرهای مختلف مردم و دانش اموزان مراسم وداعی با شهدای گمنام داشتند .
شب گذشته هم مردم شهرستان با حضور در مصلی امام خمینی (ره) با برگزاری مراسم سینه زنی و قرائت زیارت عاشورا با پیکر پاک شهدا وداع کردند .
شهرستان اردکان بیش از ۲۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..