لزوم ساماندهی دستفروشان پارک بزرگ شهریزد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) عضو شورای اسلامی شهر یزد خواستار ساماندهی دستفروشان مستقر در ورودی پارک بزرگ شهر شد.
به گزارش همشهری «مرتضی شایق» خواستار تعیین مکانی خاص برای استقرار دستفروشان برای ارتقای سیمای پارک و جلوگیری از سد معبر در حاشیه پارک شد.
وی همچنین در ادامه خواستار بررسی علت خشک شدن درختان در مجموعه کارخانه کمپوست، معرفی مقصران به شورا و دقت نظر بیشتر از سوی شهرداری در سایر طرح‌های عمرانی شهر برای جلوگیری از خشک شدن درختان شد.
«محمد فقیه خراسانی» دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این جلسه خواستار تعیین تکلیف مسئول حوزه معاون برنامه‌ریزی شهرداری شد. وی بر ضرورت انتخاب یک فرد جدید به عنوان معاونت برنامه‌ریزی شهرداری با توجه به اهمیت این معاونت در برنامه‌ریزی اقدامات تاکید کرد.
«محمدرضا عظیمی‌زاده» شهردار یزد هم در این جلسه درباره طرح‌های مشارکتی شهرداری از جمله مجتمع تجاری طالقانی، بلوار دکتر پیرنیا و میدان میوه و تره بار قدیم توضیحاتی ارائه کرد.
از دیگر موارد مطرح شده در این طرح، تخصیص اعتبار برای طرح خیابان شهید اشترزاده و بررسی طرح اجرایی قسمتی از مسیل سه راه یزدباف بود. اعضای شورای شهر همچنین در این جلسه موافقت خود را برای حمایت از ساخت فیلم کوتاه پرواز با موضوع سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) اعلام کردند. به این ترتیب قرار شد که ۶۰ میلیون ریال از اعتبارات فرهنگی شورای شهر در اختیار سازنده این فیلم کوتاه قرار گیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..