مسابقه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه در یزد

no-thumbs

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه طی روز جمعه در این استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  حجت الاسلام سید عباس حسینی پور،اظهار داشت: حوزه علمیه استان یزد در صدد است مسابقه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه را در راستای ترویج آموزه های دینی و قرآنی و به منظور فراهم آوردن زمینه جهت انس بیشتر طلاب و روحانیون استان یزد با مصحف انسان ساز قرآن کریم و نهج البلاغه و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و تشویق مشمولان نخبه قرآنی و ترغیب و تشویق طلاب به حفظ قرآن و درنهایت ارزیابی سالانه و ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج البلاغه برگزار کند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: این آزمون روز جمعه ۱۵ آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

وی با بیان این که آزمون قرآن این مسابقه در رشته های حفظ و ترجمه ۱۰ جز ، ۱۵ جز و کل قرآن خواهد بود، در خصوص نحوه ثبت نام بیان داشت: متقاضیان شرکت در آزمون قرآن و نهج البلاغه قبلاً اقدام به ثبت نام کرده اند، اما طلاب و روحانیونی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با مراجعه به معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد واقع در خیابان مسجد جامع و یا در روز مسابقه با حضور در محل برگزاری مسابقه اقدام به ثبت نام و شرکت در مسابقه کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به مزایای شرکت در این آزمون، افزود: ارتقاء شهریه و بهره مندی از تسهیلات نهادهای حوزوی از جمله مزایای شرکت در این آزمون به شمار می آید.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۰۳۵-۳۶۲۷۱۸۵۱ معاونت آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد تماس حاصل نمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..