اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره علامه حلی یزد

no-thumbs

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد ۳۰ آذرماه را آخرین مهلت ارسال آثار پژوهشی طلاب جوان به دبیرخانه جشنواره علامه حلی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  حجت الاسلام جواد آذرپیونددر جمع معاونین پژوهش مدارس استان یزد، در مدرسه علمیه خان، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه پژوهشی، اظهار داشت: امسال برای دومین سال متوالی جشنواره علامه علامه حلی در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان، در استان یزد برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد با بیان این که آثار علمی ارائه به جشنواره علامه حلی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد، گفت: موضوعات علمی پژوهش، در این دوره از جشنواره عبارت از تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات، علوم انسانی که بخش ویژه جشنواره مربوط به جهان اسلام و تهدیدات و اندیشه  تکفیر و افراطی گری می باشد.

وی با بیان این که زمان پیشنهادی برگزاری جشنواره، نیمه دوم اسفند می باشد، گفت: طلاب جوان حوزه‌های برادران و خواهران استان یزد، تا روز دوشنبه ۳۰ آذر ماه فرصت دارند پس از ثبت‌نام اینترنتی، پرینت آثار پژوهشی خود را به همراه فرم ثبت نام اینترنتی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حجت الاسلام پیوند آذر با اشاره به این که ثبت نام اینترنتی تا ۳۰ آذر ادامه دارد، اعلام کرد: حداکثر سن شرکت‌کنندگان در هشتمین جشنواره علامه حلی(ره)، ۳۱ سال می‌باشد.

برپایه این گزارش، دبیرخانه‌ جشنواره علامه حلی استان یزد واقع در خیابان امام خمینی(ره)، انتهای خیابان مسجد جامع، مدیریت حوزه استان، کد پستی ۸۹۱۹۹۳۸۸۶۶ می باشد وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن۰۳۵۳۶۲۷۱۸۵۱ تمالس حاصل نمایند

بخش نظردهی بسته شده است..