فرماندار یزد:

اولویت های اقتصادی یزد در دوران پسا تحریم مشخص شود

فرماندار یزد در جمع اعضای تشکل های کارفرمایی ابراز امیدواری کرد با رفع تحریم های ظالمانه و تدابیر دولت تدبیر و امید، مسائل و مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی رفع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)، نشست بررسی مشکلات کافرمایان با حضور فرماندار یزد، رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت استان، مدیرکل تأمین اجتماعی استان و سایر مسئولان برگزار شد.

" محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه مسائل کارگری و کارفرمایی تنها در سایه تفاهم و همکاری طرفین درگیر با موضوع امکان پذیر است  افزود: استان یزد با سابقه طولانی که در تولید دارد همواره شاهد حضور مدیران،‌ کارفرمایان و کارگران زحمت کش و دلسوزی بوده است که تلاش آن بر محور رضایت خالق و سعادتمندی مخلوق بوده است.

فرماندار یزد در ادامه اظهار داشت: در طی یکسال و نیم اخیر با برگزاری جلسات متعدد با حضور جامعه کارگری و مدیران و مسئولان ذیربط، موارد قابل توجهی از مسائل و مشکلات آن ها مرتفع گردید و امیدواریم که برگزاری چنین جلساتی در رفع مشکلات و مسائل موجود در روند تولید مؤثر بوده و شاهد رونق و توسعه در سطح واحدهای تولیدی باشیم.

وی با تأکید به اینکه کالاها و خدمات تولیدی توسط کارگران و مدیران یزدی همواره یک اطمینان خاطر و اعتماد برای مصرف کنندگان بوده است تصریح نمود: این اعتماد و اطمینان به عنوان یک سرمایه اجتماعی است که می بایست قدر آن را دانست و در حفظ و ارتقای آن کوشید.

عالی ترین  مقام اجرایی شهرستان با بیان اینکه هر جامعه ای که به دنبال " استقلال سیاسی " خود است می بایست  " استقلال اقتصادی " خود را پیگیری نماید خاطرنشان ساخت: " اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری‌آن را مطرح نموده اند زمینه و بستری است برای شکوفایی اقتصادی مبتنی بر عوامل درون زا با نگاه به بیرون، به عبارتی اقتصادی که با بهره گیری از توانمندی های داخلی برای بهره گیری و در اختیار گرفتن بازارهای مصرف خارجی تلاش می کند.

فرماندار یزد با تأکید به اینکه دولتمردان با مسائل و مشکلات جامعه کارفرمایی غریبه نیستند افزود: سیاست دولت تدبیر و امید فراهم کردن شرایط برای بهبود فضای کسب و کار بر پایه سه جانبه گرایی دولت، کارفرمایان و کارگران است.

در این جلسه اعضای تشکل های کارفرمایی به ارائه مسائل و مشکلات پیرامون حوزه کاری خود پرداختند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..