حضور باشگاه قنات زارچ در مسابقات لیگ نونهالان

no-thumbs

باشگاه قنات زارچ پس از حضور موفق در مسابقات بین المللی نوجوانان جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد مقدس و کسب نتایج مطلوب در این رقابت ها از جمله بازی درخشان مقابل تیم ملی کره جنوبی، اینبار در لیگ نونهالان استان یزد شرکت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در این مطلب به قلم سعید صادقی مقدم آمده است: هندبالیست های نوجوان قنات زارچ در حالی نمایش غیرتمندانه ای در مسابقات بین المللی ارایه کردند که تنها حامی مالی انها هیات هندبال زارچ بود.

این بار نیز باشگاه قنات زارچ که در ماههای اخیر با حضور جمعی از هندبالیستهای مستعد این خطه تمرینات منظمی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان پیگیری کرده با حمایت هیات هندبال زارچ در مسابقات لیگ نونهالان استان یزد شرکت می کند.
زارچ از دیرباز قطب اصلی هندبال استان یزد بوده و داوران، مربیان و بازیکنان مطرحی از جمله ابوالفضل خوشنویس (رییس هیات هندبال استان)، محمدرضا عربزاده (رییس کمیته داوران هیات استان)، علی اکبر خوشنویس (بازیکن سابق تیم ملی و مدیر اکادمی و تیم های پایه باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار)، رضا بابایی، محمدعلی پاراچپور، مرتضی صادقی، حامد کلانتری و علیرضا پاراچپور به هندبال استان و کشور معرفی کرده است.
حال که با اتحاد و همدلی مسوولان و پیشکسوتان دلسوز هندبال شهر زارچ، تمرینات تیم های پایه این خطه به صورت منظم در حال پیگیری است انتظار می رود مسوولان ورزش و هیات هندبال استان توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند و در راستای کمک به جذب حامی مالی برای هندبال زارچ از هیچ مساعدتی دریغ نکنند.
لیگ هندبال نونهالان استان یزد جام پیشگامان کویر از روز چهارشنبه سیزدهم آبان ماه به مدت سه روز در سالن شهید میرجلیلی یزد برگزار می شود.
در این رقابت ها تیم های قنات زارچ، سنگ آهن بافق، پیشگامان، فولاد آلیاژی، آرمان پاد، هیات هندبال شهرستان یزد، خاتم و بهاباد در دو گروه با هم به رقابت می پردازند.
تیم هندبال قنات زارچ در نخستین دیدار خود در گروه دوم این رقابت ها ساعت ۱۷ روز چهارشنبه (۱۳ ابان) به مصاف ارمان پاد می رود.
دومین و سومین بازی تیم قنات زارچ در این رقابتها به ترتیب ساعت ۱۱ و ۱۷ روز پنجشنبه (۱۴ ابان) مقابل تیم های هیات هندبال بهاباد و هیات هندبال شهرستان یزد برگزار می شود.
قنات زارچ طولانی ترین قنات دنیا با قدمت بیش از سه هزار سال و نمادی از هویت، تمدن و سختکوشی مردم خطه زارچ سومین شهر قدیمی مرکز ایران (پس از یزد و میبد) است که در استانه ثبت در میراث جهانی یونسکو قرار دارد و به همین منظور تیم هندبال زارچ به این عنوان نامگذاری شده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..