فعالیت ۱۷ حزب و تشکل سیاسی در یزد

no-thumbs

معاون فرماندار یزد از فعالیت 17 حزب و تشکل سیاسی در یزد خبر داد و گفت: چهار مورد از این تشکل‌ها در استان یزد پا گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  محمدعلی جعفری، در جلسه مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی شهرستان یزد با اشاره به نقش اثرگذار تشکل‌ها و احزاب در زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ حزب و تشکل سیاسی در استان یزد مشغول فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: چهار مورد از تشکل‌های سیاسی از استان یزد پاگرفته‌اند و مرکزیت بقیه تشکل‌ها نیز در تهران است و شعبه‌ای از آنها در یزد فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به اینکه برخی احزاب و تشکل‌ها، سابقه‌ای طولانی دارند و توانسته‌اند جای خود را به خوبی در میان مردم باز کنند، افزود: یکی از رسالت‌های اصلی تشکل‌ها، جلب اعتماد مردم است.

جعفری با بیان اینکه برخی احزاب با نحوه فعالیت خود متاسفانه عامل بدبینی مردم به نظام می‌شوند، عنوان کرد: محور فعالیت تشکل‌های سیاسی باید بر مبنای صداقت و اخلاق‌مداری باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت احزاب نباید حتما به حوزه سیاسی منحصر شود و احزاب می‌توانند با فعالیت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و … عده بیشتری از مردم را به سمت خود جذب کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در اسفندماه امسال یادآور شد: احزاب و تشکل‌ها می‌توانند در این انتخابات کمک قابل توجهی هم برای جذب حداکثری مردم در انتخابات و هم تسهیل‌کننده شرایط انتخاب اصلح در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باشند.

جعفری تشکل‌ها و احزاب سیاسی را از انجام کارهای خلاف قانون، هیجانی و تنش‌زا منع کرد و افزود: انتخابات باید در شرایط آرامش برگزار شود و به آرا مردم احترام گذاشته شود و نباید اجازه داد برخی هیجانات کاذب، جامعه را دچار تنش کند.

در این نشست مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی استان یزد به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و قانونمند پرداختند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..