فاز سوم اتاق فکر استانداردیزد اجرایی می‌شود

no-thumbs

رییس اداره آموزش و ترویج و دبیر اتاق فکر اداره کل استاندارد استان یزد از اجرایی شدن فاز سوم این اتاق فکر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) "محمد دشتی اردکانی" در حضور دست‌اندر‌کاران و برگزارکنندگان اتاق فکر اداره کل استاندارد استان یزد در این باره تصریح کرد: فاز سوم جلسات اتاق فکر استاندارد به صورت تخصصی و با حضور مسئولان کنترل کیفیت علاقه‌مند در واحد‌های تولیدی کوچک و بزرگ و به منظور ارائه راهکارهای کنترل کیفیت در بازار و تبادل تجربیات، اجرایی و برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون دو فاز از جلسات اتاق فکر، توسط اداره کل استاندارد استان تشکیل شده که دستاورد‌های مهمی برای مجموعه داشته است.

دشتی اردکانی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، جمع‌بندی پیشنهاد‌های ارائه شده از سوی همکاران برای بهبود روند اجرایی امور و بهره‌وری هر چه بیشتر در این دستگاه، ماحصل برگزاری جلسات فاز نخست درمحل اداره کل بوده است.

وی ادامه داد: شکل، محتوا و محل برگزاری فاز دوم جلسات اتاق فکر با فاز اول، اندکی متفاوت بود به گونه‌ای که نشست‌‌های فاز دوم با حضور مدیران و صاحب نظران واحد‌های تولیدی، خدماتی و دانشگاهی استان در محل یکی از کارخانه‌های استان برگزار و در زمینه‌های استانداردسازی، آموزش و ترویج استاندارهای ملی، کارخانه‌ای و منطقه‌ای، رایزنی به عمل آمد.

این مقام مسئول در پایان ضمن اظهار رضایت از برگزاری سلسله نشست‌های موصوف، عنوان کرد: دستاوردهای ترویجی این اداره کل، تعیین چشم‌انداز اداره کل، برگزاری اولین همایش ملی استاندارد با رویکرد استانداردها، ضوابط و مقررات، از جمله مواردی است که می‌تواند به عنوان ماحصل و خروجی اجرای فازهای مختلف اتاق فکر استاندارد برشمرده شود

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..