امام جمعه یزد:روحیه استکبار ستیزی باید ادامه یابد

no-thumbs

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: روحیه استکبار ستیزی به عنوان یک هدف و ارزش والای جمهوری اسلامی باید همچنان در کشور ادامه یابد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) ،آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه ستاد برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان افزود: یوم الله ۱۳ آبان نتیجه استکبار ستیزی ملت قهرمان ایران در طول تاریخ است .

وی ادامه داد: سه حادثه مهم این روز تبلور عینی استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملت با بصیرت کشور مان است و لذا باید روز ۱۳ آبان همواره گرامی داشته شود .
امام جمعه یزد تاکید کرد: بر مردم ، مسئولان و متولیان امور فرهنگی و تبلیغی است که نسبت به ترویج فرهنگ استکبار ستیزی در جامعه و بخصوص جوانان اقدام کند .
ناصری خاطرنشان کرد : بدون شک سه حادثه مهم تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، مقاومت دانش آموزان در برابر دژخیمان رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان اهمیت این روز تاریخی را می رساند .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: مسئولان و متولیان امور فرهنگی و آموزشی باید نسل جوان را با حوادث انقلاب و یوم الله ۱۳ آبان آشنا کنند .
ناصری افزود: عزت و اقتدار کشور ما در گرو همین روحیه کفر ستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بر حضور حداکثری اقشار مختلف مردم ولایتمدار تاکید کرد .
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..