دسترسی معلولان به بوستانهای یزد فراهم می شود

no-thumbs

رییس شورای اسلامی شهر یزد از تصویب ایجاد رمپ (پیاده رو متحرک) و امکان دسترسی جانبازان و معلولان به همه بوستانهای شهر یزد برای سال آینده در این شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حجت الاسلام عباس زارع  در حاشیه یکصد و سی و یکمین نشست شورای اسلامی شهر یزد به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از جانبازان و معلولان فقط با ویلچر توانایی ورود به بوستانهای شهر یزد را دارند و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شهرداری باید در اعتبار مالی سال آینده خود با لحاظ کردن این موضوع این امکان را برای همه بوستانهای شهر یزد فراهم کند.

وی با اشاره به حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست شورای شهر افزود: با توجه به اثرگذاری صدا و سیما در آموزش شهروندی و ایجاد روحیه نشاط در جامعه، اعضای شورای شهر یزد در این نشست دیدگاه های خود را مطرح کردند و مقرر شد زمینه تعامل بیشتر صدا و سیما و شورای شهر یزد فراهم شود.
رییس شورای اسلامی شهر یزد همچنین با اشاره به وقوع سیل در برخی از مناطق کشور خاطرنشان کرد : باید پیش بینی های لازم در این خصوص برای شهر یزد هم انجام شود و بر این اساس اعضای شورای شهر به همراه مدیرکل ستاد بحران استانداری و فرمانده سپاه الغدیر روز دوشنبه از سیل بندهای حاشیه شهر یزد بازدید می کنند.
شهر یزد برای پیشگیری و کاهش خسارت های ناشی از وقوع سیل چهار سیل بند دارد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..