نشست هماهنگی راهپیمایی ۱۳ آبان در بافق

no-thumbs

راهپیمایی یوم الله 13 آبان بافق راس ساعت 9 صبح از محل میدان شهدا تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) در نشستی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان و اعضای ستاد برگزاری مراسم پیرامون برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بافق در محل فرمانداری بحث و تصمیم گیری شد.


سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در این نشست با اشاره بر اهمیت حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه روز ۱۳ آبان روز دانش آموز است باید تلاش شود تا مسئولیت اجرا و برگزاری راهپیمایی در این روز را به دانش آموزان واگذار کرد.

فرماندار بافق در ادامه این جلسه با گرامیداشت ایام ماه محرم و یوم الله ۱۳ آبان بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان که به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی لقب گرفته است تاکید کرد و از مسئولان دستگاه های حاضر جهت باشکوه تر برگزار شدن این مراسم طلب همکاری و مساعدت نمود.

سید مهدی طلایی مقدم همچنین خواستار حضور تمامی اقشار مختلف مردم شهرستان اعم از مسئولان نهاد ها و ارگان ها ، کارمندان ، کسبه و بازاریان ،بویژه دانش آموزان و دانشجویان در این روز شد و از آحاد مردم جهت شرکت در این راهپیمایی دعوت نمود.

در ادامه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر این مراسم پرداختند که در پایان مقرر شد این راهپیمایی در روز ۱۳ آبان راس ساعت ۹ صبح از محل میدان شهدا آغاز و تا آستان مقدس امامزاده عبدالله ادامه یابد و قرائت قطعنامه ، سخنرانی امام جمعه بافق و برگزاری برنامه های فرهنگی از سوی دانش آموزان پایان بخش این مراسم باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..