آمادگی برای هرگونه عملیات امدادی به بهاباد

no-thumbs

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای هرگونه عملیات امدادی به مردم شهرستان بهاباد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی وامدادی استان در راستای زلزله‌های رخ‌داده در شهرستان بهاباد با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار شهرستان بهاباد و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سالن کنفرانس مدیریت بحران برگزار شد.
«محمدحسین امامی» در این جلسه اظهار داشت: پی گیری‌های لازم از سوی مدیریت بحران استان برای امدادرسانی به مردم شهرستان بهاباد در صورت لزوم انجام‌شده است.
امامی تصریح کرد: در صورت نیاز سایر دستگاه‌ها نیز برای خدمت‌رسانی به مردم شهرستان بهاباد فعال می شوند.
در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان بهاباد گفت: این شهرستان منطقه زلزله‌خیزی است که نیاز به تلاش بیشتر و ویژه مسئولان دارد.
«عباس اقبال» ادامه داد: لازم است تسهیلات و امکانات برای خدمت‌رسانی به مردم منطقه افزایش یابد و در حال حاضر ۱۷۰ چادر در ۱۰ منطقه این شهرستان برای اسکان مردم استقراریافته است.
وی افزود: شهرستان بهاباد تا مرکز استان فاصله ۲۰۰ کیلومتر و از شهرستان بافق نیز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد و اگر شدت زلزله‌ها افزایش یابد در خدمت‌رسانی به مردم نیازمند توجه بیشتری هستیم.
گفتنی است زمین‌لرزه‌ای باقدرت ۸/۴ درجه در مقیاس ریشتر پنج‌شنبه‌شب گذشته شهرستان بهاباد را لرزاند و در روز گذشته نیز زلزله‌هایی باقدرت کمتر از ۳ ریشتر این شهرستان را لرزانده است.

بخش نظردهی بسته شده است..