استقبال از نائب قهرمان مسابقات تنیس درمیبد

no-thumbs

معاون فرماندارمیبد، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از دوست داران و علاقه‌مندان به ورزش دیشب با دسته‌های گل به استقبال مهدی معصومی نائب قهرمان مسابقات تنیس روی میز معلولین آسیا رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز)  مهدی معصومی در مسابقات جهانی تنیس روی میز معلولان که در کشور اردن برگزار شد در مسابقات تیمی مقام دوم و نائب قهرمان این دوره از مسابقات را کسب کردند.


وی گفت: برای اعزام به این دوره از مسابقات ۴ ماه به‌صورت مستمر و زیر نظر مربیان باتجربه شهرستان میبد تمرین داشته است.

معصومی افزود: سطح مسابقات خیلی بالابود و باوجود تلاش‌های زیاد به خاطر جو و استرس بالا نتوانست در مسابقات انفرادی مقامی را کسب کند.

معصومی گفت: در این مسابقات از استان یزد دو نفر شرکت داشتند که در بخش تیمی با عبور از سد تنیس‌بازانی از عراق، هند و چین تایپه در دور فینال به تنیس‌باز کره‌ای‌ بازی را باخته و نهایتاً مقام نائب قهرمانی را کسب کردند.

وی بابیان اینکه با هزینه شخصی به این مسابقات اعزام‌شده است گفت: البته این هزینه شخصی از سوی یکی از شرکت‌های کاشی و سرامیک تأمین شد.

معصومی از حمایت‌های فرماندار و امام‌جمعه هم قدرانی کرد و بابیان اینکه برای گرفتن نتیجه بهتر باید فضا و امکانات مناسب در اختیار ورزشکاران جامعه معلولان قرار بگیرد افزود: مشکل اساسی ما در شهرستان میبد عدم سالن ورزشی است که امیدوارم مسئولین سالن ورزشی مناسبی را برای این امر اختصاص دهند.

این قهرمان تنیس روی میز معلولان میبد در ادامه از حمایت‌ها و پشتیانی همه مسئولین، مربیان و دوستانانش قدردانی کرد

مهدی معصومی در ادامه همه موفقیت‌های خود را مدیون مادرش دانست و مدالش را به مادرش اهداء کرد.

معصومی در مسابقات اوپن ۲۰۱۱ چین هم مقام نائب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..